S netradičným prístupom osloviť väčšie davy a zároveň sledovať trendy. Kým baristi by možno prevrátili očami, značka juhoafrickej kávy Coco Safar má vo veciach jasno. Dvojtucet kapslí vás však bude stáť sto dolárov.

/data/MediaLibrary/articles/10750/cocosafar-emporium18.jpegZdroj: Coco Safar

To je hlavná myšlienka, ktorá stojí za novou kaviarňou a za kávovými kapsľami spoločnosti Coco Safar, ktorá vznikla v Kapskom Meste hneď potom, čo patent na kávové kapsle spoločnosti Nespresso vypršal.

Do roka chce Wilhelm Liebenberg, spoluzakladateľ Coco Safar, s novou značkou prekonať najväčšieho hráča na trhu, ktorým je práve Nespresso, na počet kaviarní v Južnej Afrike.

/data/MediaLibrary/articles/10750/cocosafar-emporium19.jpegZdroj: Coco Safar

Na ambiciózny plán má však jednoduchú stratégiu. „Aj najlepšia káva sa stále zbiera ručne, ale keď zákazníci poznajú mieru dokonalosti, s akou pripravujeme kávové zrná, otvoria svoju myseľ aj kapsliam, ktoré inak nepovažujú za vrchol prípravy kávy,“ hovorí W. Liebenberg.

A funguje to. V špičkovej kaviarni v Kapskom Meste až 80 percent zákazníkov, ktorí už vyskúšali kapsľovú kávu značky Coco Safar, tvrdí, že káva nijako nestráca na kvalite, a kúpilo si ju. Aj keď jej cena sa šplhá na sto dolárov za 24 kapslí. Údajne je veľmi jemná s ľahkou kyslosťou a so závanom medu v chuti.

/data/MediaLibrary/articles/10750/cocosafar-emporium06.jpegZdroj: Coco Safar

Podľa W. Liebenberga, ktorý obchod otvoril len v auguste tohto roka, revolúcia v príprave a vo vplyvoch kávy sa len začína. Sami majú v kaviarni zástupy zákazníkov a kupujúcich. Kvalitná káva z Južnej Afriky tak má s určitosťou a postupom času namierené aj do sveta.

/data/MediaLibrary/articles/10750/coco-safar-hi-res-94-1.jpgZdroj: Coco Safar