Mihalnice Kre At Beauty – 1 350 dolárov

Značku Kre At Beauty založila v roku 2009 Taylor Chang Babaian. Uvedomuje si, že dobrá kozmetika nezmení len to, ako žena vyzerá, ale aj aký má pocit sama zo seba. Pri práci v zákulisí módnych šou si Taylor všimla, že významnú úlohu pri dotváraní výzoru každej dámy hrajú mihalnice. Na ne sa špecializuje a ponúka desiatky produktov v troch základných kategóriách. Prirodzené sú určené na denné nosenie, dymové sú určené najmä na večer a krištáľové sú určené na príležitosti vyžadujúce osobitnú eleganciu. Ako už názov naznačuje, sú doplnené Swarovského krištáľmi.

/data/MediaLibrary/articles/11471/515.jpgZdroj: The Richest

Pre newyorskú sieť luxusných obchodov však spoločnosť Kre At Beauty vytvorila ešte jednu limitovanú edíciu okrem týchto troch sérií. Hoci cena mihalníc tejto značky sa začína od 16 dolárov, limitovaná edícia stála 1 350 dolárov. Sú totiž vytvorené z diamantov a z 18-karátového zlata.

Rúž Smashbox Cosmetics – 26 500 dolárov

Diamanty hrajú hlavnú rolu aj pri tomto produkte. Pre americkú značku Smashbox Cosmetics ho vytvorili dve ženy – umelecká maskérka Vlada Haggerty ukrajinského pôvodu a dizajnérka šperkov Zoe Chicco. Výsledkom ich spolupráce je tekutý gélový rúž, ktorý vytvára naozaj sýtu farbu už v prvej vrstve, a dopĺňa ho 80 diamantov na hornej pere. Tento extravagantný rúž je aktuálne najdrahším svojho druhu na americkom trhu.

Lak na nechty Essie Cosmetics – 55 000 dolárov

Essie Weingarten založila nechtové štúdio v roku 1981. Jej snom bolo vytvárať vlastné laky na nechty s jedinečnými odtieňmi. Postupne svojimi výrobkami ovládla svet módy a šoubiznisu. Jedným z jej nových odtieňov bol platinový. S tým sa však neuspokojila a v spolupráci s výrobcom šperkov vytvorila fľaštičku z čistej platiny, ktorá vo vnútri obsahuje lak s platinovým práškom. Už bežné laky od spoločnosti Essie Cosmetics nie sú lacné, cena sa pohybuje okolo 250 dolárov. Ešte vždy je to však zlomok oproti cene tohto špeciálneho kúska.

/data/MediaLibrary/articles/11471/415.jpgZdroj: The Richest

Rúž Guerlain – 62 000 dolárov

Ani v tomto prípade nejde o obsah, ale o obal. Guerlain je parfuméria, ktorú založili vo Francúzsku v roku 1828. Odvtedy vytvorila viac ako 300 parfumov a momentálne patrí do skupiny Louis Vuitton. Guerlain predáva aj vlastný rúž, ktorý bežne stojí 48 dolárov. Existuje však tiež v špeciálnej verzii, v tube z 18-karátového zlata, ktorú pokrýva 199 diamantov, rubíny a smaragdy. Celá tuba váži 110 gramov.

/data/MediaLibrary/articles/11471/315.jpgZdroj: The Richest

Lak na nechty Models Own – 130 740 dolárov

Models Own je pomerne nová značka, založená v roku 2008. Ponúka kompletný rad výrobkov na skrášlenie očí, pier, nechtov a celej tváre. Jej laky sa obyčajne predávajú už za 8 dolárov. Existuje však jeden, ktorý je viac ako 16 340-násobne drahší. Čo sa postaralo o takú cenu? Špeciálna fľaštička, respektíve jej vrchnáčik. Celý je totiž pokrytý 1118 diamantmi. Názov laku? Zlatá horúčka...

/data/MediaLibrary/articles/11471/216.jpgZdroj: The Richest

Maskara H. Couture Beauty – 14 miliónov dolárov

Spoločnosť H. Couture Beauty vznikla v roku 2006 a spočiatku ponúkala maskaru v tube ozdobenej 1 000 Swarovského krištáľmi. Na želanie klienta však vytvorila aj maskaru v obale z 18-karátového zlata s 2 500 modrými diamantmi a rúž tiež v tube z 18-karátového zlata, ale tentoraz s 1 200 ružovými diamantmi. V cene bol aj doživotný servis a dopĺňanie obsahu. Otázkou je, kto teraz plní dodatočné služby, pretože spoločnosť medzitým zanikla.

/data/MediaLibrary/articles/11471/116.jpgZdroj: The Richest