Hoci sú kryptomeny rizikovou investíciou, Facebook v tom má jasno a nechce reklamu odkazujúcu na ne ďalej uverejňovať. Naznačuje to rôznym skúsenostiam najväčšej sociálnej siete s praktikami, na ktoré reklama tohto typu láka. Nová politika siete bude podľa jej oficiálnych vyjadrení zámerne široká, a to aj z dôvodu, že nové produkty promované v tomto type reklám potrebujú lepšie pochopenie a špecifikáciu.

A to bude platiť aj o iných sieťach, ako napríklad Instagram, pričom cieľom je pozastaviť promovanie, ktoré nabáda na investovanie do kryptomien. „Chceme, aby ľudia naďalej spoznávali nové produkty a služby prostredníctvom reklám na Facebooku, ale bez obáv z podvodov,“ uviedol Facebook. Začiatkom tohto mesiaca CEO Facebooku Mark Zuckerberg odkázal, že zámerom je napraviť nerovnováhu medzi tým, čo je prezentované, a tým, čomu používatelia skutočne rozumejú.

Vyplýva to najmä zo súčasnej reality a z faktu, že popularita ponúk na investovanie do kryptomien je dnes vysoká, pričom veľká časť používateľov a verejnosti má stále problém detailnejšie porozumieť, o čom podobné investície sú a aké riziká so sebou nesú.

Ako vo vyjadrení na blogu uviedol Rob Leathern, riaditeľ produktového manažmentu sociálnej siete Facebook, spoločnosť pravdepodobne bude pokračovať ďalším zlaďovaním nových opatrení. Ich cieľom totiž nie je obmedzovať legitímne spoločnosti, ktoré podnikajú v oblasti kryptomien, keďže ich umiestňovanie reklamy je aj pre Facebook značným finančným príjmom.